21 March, 2010

Teid rahakotti ründavad HiigelTomaatid


Mina hakkan nüüd miljonääriks. Mulle tuli äriidee. Ma hakkan tomateid kasvatama ja müüma.


Sa kindlasti mõtled, et Retar Dovits on nüüd peast täitsa soe. Aga oota, sa pole veel vist seda pakkumist kuulnud, mis mina. Vaata siia:



Maksimum, mis hea õnne ja oskuse korral lubatakse, on kuni 40kg tomateid ühe taime küljest. Noh, keskmine tuleb ehk 20-30kg kanti, aga ikkagist.. mõtle milline megasaak. Ja neid seemneid on vaid piiratud kujul.


Hohoi.. naljatilgad, ma ostan poe seemnetest tühjaks ja juba juunikuus võite näha, kuidas ma Eesti uue rikkurina staaride tippu lendan. Ja seda legendi räägitakse veel lastelastelegi, kuidas üks Eestimaalane sai miljonäriks tomatite müügiga. Seda hakatakse tooma eeskujuks verinoortele äritudengitele, kuidas hea idee, hetke äratabamine ja julgus viivad sihile.


Võite juba praegu mulle õnne soovida.

No comments:

Post a Comment